tisdag 15 maj 2012

Last day of work...

... här i Gotland alltså! =p 
Klcokan ringde 8 imorse, då tänkte jag att "jaja, jag går väll upp då" men, jag kom inte längre än till fotänden av sängen, sen suckade jag och la mig ner och somnade om... och vaknade när nästa alarm ringde, en timme senare! Trött eller vad?? Kan det ha berott på att det tog mig över två och en halvtimme att somna igår??? hostar ihjäl mig, piss varmt och så... blir galen!!!! :s

Aja, hur som helst... när jag väl vaknade till liv på riktigt så var det bara att sätta igång och packa väskan... sista dagen på ön idag ju!! 

När jag packat klart så mycket som gick så gick jag ut och satte mig i solen och bara kollade på byggarbetarna när dom grävde upp vägen utanför fängelset!!!

Sen vid halv tolv gick jag bort till hotellet där "dom" bor. Mötte upp dom och en av dom andra skådespelarna, sen kom chaufören och hämtade oss... idag skulle vi till ett nytt ställe... som låg EN TIMMES biltur därifrån!! *suck*!!! Men faaaan vad fint det var där ute vi vattnet, klar blått!!! Sjukt fint!!!

Det blev inte en så lång arbetsdag idag eftersom det bara var en scen... men ett par timmar iallafall. Vi blev tillbaka skjutsade och så följde jag med in på hotellet så vi kunde prata lite i lobbyn, så jag fick busa lite extra med sötnosen, och få min kändis-bild ;) hihi. Innan vi sa hej då och gick åt olika håll!!!


Det har varit fruktansvärt kul att jobba så här. Alla har varit super duper trevliga och snälla. Fan vad jag kommer sakna Gotland... eller inte Gotland, men skådisarna, lilleman och tyskarna!! =P ;) hihi!!!


När jag kom hem så bytte jag bara om och sen blev det McDonalds -nu tänker jag inte äta där igen på länge iaf!!

Sen såg jag att det skulle bo någon mer i mitt rum inatt, så jag bestämde mig för att dammsuga idag istället... så jag slipper störa med det imorgon bitti... efter jag dammsugit av så satte jag mig vid datorn en stund och då kom han hit... En spanjor!! :p så nu har jag snackat ett tag med honom, ENGELSKA!! :p hihi!!
God Natt

Eftersom jag inte hade några bilder från idag (eller jo, men inga att lägga ut på internet) så tänkte jag lägga ut några från igår (alltså, förvänta're inga fina utsikts bilder nu...). Det är så här att på fängelset får man med omsorg välja vilken toalett man behöver gå in på varje gång...



 

Kram//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar