onsdag 9 maj 2012

awesome day...

Vaknade för ovanlighetens skull klockan sex imorse och ansåg att det var dags att gå upp... duschen fick det bli... men sen vart jag seg så då starta jag en film och somnade om, sen hann jag kolla på det "Revenge" avsnitt som jag missade förra veckan för att min syster raderade inspelningen innan jag hunnit kolla :p haha! Ja, tanken var ju att jag skulle gå till Ica innan jobbet idag, men det hann jag inte med eftersom jag somnade om och vart allmänt seg. Så det var bara att packa ordning, byta om och ge sig iväg till det andra hotellet, där jag mötte upp barnet och hans mamma! 

 Jag fixade frillan innan jag gick ut, men solen var inte ensam i luften...

Nu är det så här att jag vet ju inte riktigt hur mycket jag får berätta, eftersom det är jobb liksom, så jag vågar inte skriva nåt här. Inte förns jag har pratat med dom iaf! Men jag kan iaf säga att idag var en dag som aldrig förr... med en av världens sötaste bebisar samt mycket mycket engelska talande plus att jag fick lyssna på massa mysig tyska =D hihi! Sometimes I just love my work!! :p haha!! 

 Kvällsmat :p

Kom hem för inte alls så längesen nu... dags att sova!!
God Natt
See ya (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar