söndag 6 maj 2012

Long time no seen...

Nu var det längesen jag skrev någonting sist... har väll inte haft tid, ork eller helt enkelt bara inte haft nåt intressant att skriva om antar jag.

Nu är jag iaf tillbaka... tänkte jag skulle försöka blogga om min vecka på Gotland - förutsatt att internet och datorn gör som jag vill där nere :p.

På Tisdag åker jag... så idag har jag packat det mesta, har lite kvar och kommer säkert att packa om iaf imorgon. Nu har jag suttit och laddat alla batterier - Mobil, Mp3 och Kamera, samt tömt allt på bilder respektive fyllt på med musik!
Har bokat Tåg biljetter, Färje biljetter samt vandrarhem... jag kommer att bo på Visby Fängelse Vandrarhem : )

Har lejt bort bilen och dess problem till päronen under nästa vecka. Så nu är det väll bara en jobb dag kvar här uppe innan jag åker ner till Sveriges ände och jobbar några dagar!!

I will keep in touch! See ya!


Kram //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar