söndag 30 oktober 2011

en hel vecka...

hemma i soffan! Jag var verkligen sjuk i feber hela långa veckan, fyra dagar i soffan framför TV:n... usch!! Men nu är jag back on track igen! =D

Min lilla plutt däremot hade feber, lagom till jag blev frisk... Hon var så ledsen så jag åkte till syrran för att att hand om den lilla så hon kunde greja i huset. Mille som är så liten var ännu mindre när hon låg intryckt så nära moster som hon kunde, med grumliga ögon, kokhet och trött... hon bara myste, och ville ha närhet! Hon var så söt så jag ville inte åka hem igen på eftermiddagen när hennes pappa kom hem. Men jag åkte hem ändå... för Myris pyris skulle komma till oss, och sova -en natt den här helgen-.

Och så var det Whiskey provning i Åmme som pappa och svågern gick på, så jag, mamma, Pernilla, Emil och tjejerna satt hemma och spela spel och myste hela kvällen, trevligt!!

Idag var det ingen innebandy för det var nåt som var fel i gymnastik salen så vi fick inte vara där inne, så då fick jag agera chaufför istället!

Nu blir det film..!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar