lördag 8 oktober 2011

Grattis på 1års dagen....

... Världens sötaste plutt!!

Goast. Gladast. Sötast. Mysigast. hon är helt enkelt, världens största Chramtroll!! Hon är mosters lilla älskling -hon och hennes storasyster- men just idag var det henne det handlade om... för idag fyllde min lilla plutt hela 1år... redan!?!

Vi var iväg och grejade på förmiddagen idag, men sen på eftermiddagen så åkte vi och firade lill plutten! Blev kvar till sist. När Mille gått å lagt sig så dansade vi Zumba på kinect, jag å hennes mamma,å storasyrran stog bredvid och härmade... duktiga lilla unge!! =D

Jag fick också en present... som tack för att jag hjälpte dom med katterna när dom var utomlands... eftersom jag är en sån ap-fantast som jag är, och ar samlat på apor i alla dess former och material (förutom levande) i praktiskt taget hela mitt liv... så fick jag en gosig mjukis apa ifrån Cyrus!! =D haha


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar