onsdag 26 oktober 2011

feber...

Nu har jag legat hemma i feber...

var på jobbet i måndags, allt lugnt, men när jag åkte hem så kände jag mig trött och seg och hade ont i kroppen... kom hem, däckade på soffan, frös som en idiot.... jag låg i soffan med myskläder och filt på mig.
Normalt sett när man har feber (iaf jag) sover jag som en stock hela natten, typ helt död. Men inte då inte, jag var vaken praktiskt taget hela natten, snurrade runt -trodde seriöst att jag skulle smälta bort! Det var inte kul...
men så vaknade jag ju på morgonen med nästan 39 graders feber också. Feber är ju jobbigt -helt slut, skakis, snurrig, ont i alla leder och huvudet, träningsvärk i hela kroppen. Framförallt så är min dumma armbåge värdelös när jag är sjuk (både vid feber och förkylning) för jag får alltid extra ont i armen när jag börjar bli sjuk!!

Jag blev hemma från jobbet idag med eftersom jag hade hög feber när jag gick och la mig igår kväll också, men när jag vaknade imorse så mådde jag bra -lite ont i halsen bara. Men ingen feber =D äntligen!

Nu ligger jag och kollar på TV här... just nu, 7th Heaven!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar