lördag 22 oktober 2011

haft småtjejrna hemma

Igår vart det barn precis hela dagen!!! Började hos tvillingarna 07.20 på morgonen, vid klockan 10 åkte vi till dagmamman, då fick jag ta med tvillingarna och chefens två barn ut till en lekpark och leka -ena tvillingen somnade i mitt knä i sandlådan, jag flyttade över honom till vagnen, så när vi bytte lekpark så vaknade han, men var gnällig när jag satte honom i sanden så då la jag honom i en sån där stor gunga (en gunga som ser ut typ som en uppochner vänd kina-hatt...??) och så satt jag själv på kanten och gungade och höll i honom... då somnade han igen -så han sov i den där gungan i drygt en timme, tills vi skulle gå och jag flyttade tillbakx honom till vagnen. Då gick vi och mötte upp dagmamman och fortsatte till en annan park, där vi käkade... så hann vi knappt äta klart innan jag slutade där för att åka vidare till nästa jobb, på Marieberg! Men, jag fick ta med mig chefens barn, så vi knallade tillbaka till min bil, åkte till Marieberg och började jobba (vi hade inga andra barn där igår iaf så det var lugnt, men ändå), sen när jag slutade och åkte hem så väntade mina två systerdöttrar på mig -dom skulle osva över! Så... Barn hela dagen!!!

 Torn bygge...

Både Mille å Manda sov inne på mitt rum, inga problem alls! Fram tills imorse, Mille vaknade klockan 6 och tyckte bestämt att vi skulle gå upp då, så hon väckte både mig och Manda...!! Aja, vi gick upp klockan 6, inga problem!! :p

 Knäskydd kan användas till sånt som det kanske inte är menat för också... som tex. Rumpskydd.
Tur att man har två knäskydd... då kan det andra användas som magskydd!! Haha!

Mamma skulle hämta Ellie, så då skulle vi inte få plats alla i bilen, så dom släppte av mig, Mille och Teo i Tisaren så gick vi in till Hallsberg och sen när mamma kom dit och lämnade Ellie och Emil som skulle bada så fick vi plats i bilen igen -vi festade till med lunch på McD för Mandas skull... å dom lekte med ballogerna och vad kul dom hade! Sötnötar!

Men nu är vi själva här för dom små har åkt hem!!

Äntligen kan hon ha bodyn som jag köpte för... typ 10 månader sen, haha!!!

See Ya!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar