torsdag 20 oktober 2011

work day today...

Ja jag vet... nu har jag inte skrivit på jätte länge igen!!

Idag åkte jag till familjen på morgonen... Var lite annorlunda idag faktiskt! För normalt sett så skjutsar ju jag grabbsen till dagmamman och sen så är jag med (heldag på torsdagar) där och hjälper till! Och... mamma jobbar ju som dagmamma också... Så nu hade jag fixat till det lite... så när jag kom till dagmamman med grabbarna imorse... så kom även mamma med alla sina barn -dom tog en buss utflyckt till Örebro hela gänget, och var med oss hela dagen. Käkade, lekte och gick runt... lite roligt faktiskt!! =D Fick jag ju träffa "mina barn" också igen =D hihi.

åå det är så kul... ena tvillingen... han hatar att hålla i handen, vill verkligen inte. Enda gången som jag får hålla honom i handen det är torsdagar och fredagar (när jag skjutsar dom till dagmamman), när vi går ur bilen och ska gå in till dagmamman -men aldrig annars, inte när vi går ut till bilen därifrån, inte när vi går varken till eller från bilen hemma hos dom. Men när vi ska gå från bilen in till henne, då håller han alltid i handen! så söt!. Idag kom jag på ett till tillfälle då jag får hålla honom i handen. Det är... När han tror att någon annan ska ta honom. Som idag, då var vi fyra vuxna -han fick gå för han är så duktig- så när någon av dom andra försökte ta hans hand för han skulle gå rakt fram så blev han jätte ledsen och sprang till mig och tog min hand och vart knäpptyst... jag fick hålla honom i handen hela tiden när han gick idag -och då gick han runt nästan hela Rynningevikens naturreservat!!! =D 


 Fin utsikt från middags bordet...

 Vackert...


 Vi blev indianer ett tag...

 Vi hade iaf tur med vädret... :p

Nu är det dags att käka middag här -lite sent kanske, menmen!!

Ha´re! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar