tisdag 5 juli 2011

Welcome to the Virtual Barbershop!!!

Jag fick ett ljudklipp utav min morbror en gång... hittade det idag igen. Det är sjukt coolt!

Man måste ha hörlurar när man lyssnar på det, och ha dom i rätt öra dessutom. För att det ska få rätt effekt... annars är det inget fränt alls, bara babbel. Men har man hörlurar i (R i höger å L i vänster), slappnar av, blundar och bara lyssnar... så är det super coolt! Att dom kan göra sånt här med hjärnan är helt sjukt!!

Så... varför inte prova? Leta fram ett par hörlurar, plugga in och lyssna

(jag gjorde mig en egen video med ljudklippet i, så innan det börjar har jag gett instruktioner ;) haha!!)

 
Vad tycktes?? Coolt va?? :D haha


Den här videon tycker jag är sååå kul! haha! Min syster och hennes kompis gjorde ju den till mig när jag fyllde 20! Dom har skrivit texten till mig... där dom driver lite med att jag är det Magnus Carlsson-fan som jag är... men det är grymt kul =D å så gjorde dom en video till låten också!! =D check it out!!

Får jag presentera... 
The Cherry Chicks med sin låt "Ugn"


Kram// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar