fredag 8 juli 2011

Det sa bara klick...

Det har sett mörkt ut ett tag... min framtid!

Min framtid som proffsboxare var över innan den ens han å starta ;) nej, skämt å sido! Men om det nu är så att jag inte kommer att få/kunna börja boxas igen (vilket jag över allt annat hoppas att jag får/kan), och det är så att min armbåge vägrar att bli så pass bra att jag kan plugga vidare och få en bricka så jag kan springa runt i uniform med en pistol i hölstret å fånga bad guys... som jag har velat i hela mitt liv!

 Det är mörkt nu...

Om det nu skulle vara så att det där (mina framtids drömmar) kommer att förbli drömmar på grund utav min idiot arm... då kom jag precis på idag, precis för typ två minuter sen... att jag har ju faktiskt en dröm till! En dröm som jag också haft sen jag var liten! När jag tänker efter så sa jag ju faktiskt jämt förr att jag skulle "vara polis på dagarna och 'det här' på kvällarna å helgerna" (undrar egentligen hur jag hade tänkt mig att få plats med en familj på 22 adopterade ungar i ett sånt hektiskt arbetsschema! Hur skulle jag ens ha tid för ett fritidsliv? aja, whatever!) så... jag kan med glädje säga att...

 ...Men det blir ljusare igen!

Om min arm fortsätter krångla... så vet jag ändå vad jag ska göra med mitt liv! Jag har en plan! =D  Awesome, det är bara det att min plan... min framtid... mitt andra liv... skulle komma att kosta mig MINST 15.000 kr.... men fan vad det skulle vara värt det (om jag är tillräckligt koordinerad att jag lär mig på 4 veckor förstås) =D

Nu ska här bli teori plugg för skojs skull, så man är lite förberedd... just in case!! Annars kommer det nog säkerligen till användning på ett eller annat sätt ändå! ;) =P

Nu ska Teo och jag sova!
Go'Natt & Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar