söndag 17 juli 2011

Klassfest, krgoen, grillfest!!

igår vare klassfest... vi var bara 11 stycken så det var lite trist, för dens skull. Men annars var det jätte trevligt, å kul att träffa iaf dom tio igen =D vi grilla och snacka och hade trevligt!! Sen när vi åkte tillbaka till Kumla så blev det en sväng ut på krogen, men det var boring... så jag åkte till Ellies kompis där det var grillfest (som jag var bjuden på)... skulle hämta syrran så stannade där ett tag, så skjutsa vi hem två av killarna som var där (varav en av dom var en som jag "kände" =D kul å träffa'n igen)

Idag (läs: igår) har jag jobbat, viu hade inte alls mycket ungar!!! Men jag måste bara få berätta... det var så kul, jag satt å prata med en 3åruing, å han förklarade typ hur hans pappa såg ut, jag bara "ja, det var jätte coolt" han bara tittade på mig och sa "har du träffat min pappa?", jag bara... "öhh... ja, eller, var det inte din pappa som var med å lämna dig här?" (öhh pinsamt?! haha) Det var det uppenbarligen inte!!! Men han stämde in riktigt bra på signalementet iaf!!

å ja just ja, på tal om det kom jag på... när vi var påväg hem efter krogen igår, så precis när vi skulle ut från parkeringen så kommer en polisbil å blockerar vägen för mig, å slår på blåljusen, lite nervös man blev när han kom mot bilen... haha!! Men skoj skoj!! =D han trodde vi var dom han letade efter... vilket vi uppenbarligen inte var!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar