tisdag 5 juli 2011

Jag trivs bäst i öppna landskap....

Igår åkte vi ju till stugan... ujuj, det var jätte mysigt!!!

Vi åkte och vi åkte och vi...åkte... Det kändes som att vi aldrig skulle komma fram, och mitt i alltihopa så körde Ellie och Johanna ett riktigt practical joke! Dom svängde in på en väg vars skylt löd typ "Vägbom, blablabla" så stannade dom, sa "nu är vi framme" och klev ur... jag kollade runt såg ett hus helt inväxt i tre meter högt gräs... såg ingen ingång, och tänkte "va fan, ska hon parkera bilen här, mitt i vägen...?? och, vart fan kommer man in till huset då??".... sen började dom skratta och förklarade att dom alltid körde in där när det var någon ny som var med!! haha, knasingar!! =D  Tillslut kom vi iaf fram till stugan... som sagt, jätte mysigt!! =D

Väl där var Johannas syster (vilket jag redan visste att hon skulle vara) tillsammans med Johannas voffsar Mollie och Ztutza. Men när jag ståt och funderat och kikat ett tag så insåg jag att det satt en till människa där... då såg jag, det var ju min gamla klasskompis, Josefine (hon å Matilda är jobbarkompisar så hon var med där) =D haha... snacka om att det var längesen. Vad kul!! =D

Vi hade lite party... satt ute hela kvällen, och natten. Drack (jag hade Cola =P), spelade öl-spelet... höll på att garva ihjäl oss!! =D skit kul!! =D Sen gick vi och la oss sent på natten... vi tre sov i frigge medans dom andra tre sov i stugan (ja, det var en till tjej som jobbar tillsammans med Jossan å Matilda som kom dit också).

Imorse vaknade jag vid elva? Ellie var redan uppe, så vi satt ute och spelade kort och väntade på dom andra... jisses, det blev inte frukost förns vid klockan ett på dagen! Sen blev det ett dopp i det blå... kallt men skönt =D Innan det bar av hemmåt... vet inte vad det är för fel på mitt nedrans huvud, men det känns som det håller på å sprängas =S ajaj!! :P

Ha're! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar