söndag 17 juli 2011

Dagens Ros...

Å Jag måste bara ge ut en dagens ros idag... egentligen igår... men hur som haver, liksom.

Igår efter jobbet, då skulle jag köpa en ny (inte ny, men en till) kamera. En mindre kamera. Som är lättare att ta med sig, i vissa sammanhang vill/vågar man inte släppa med sig den stora klumpiga underbara systemkameran... så varför inte köpa en kompakt kamera med liknande funktioner också? ojah, det var det jag gjorde nu!

Jag vill ge dagens ros till den tappra, underhållande, otroligt trevliga personalen på Marieberg Gallerias Expert butik!


Dom är fan underbara!

När jag kom in så fråga f "funkar TV:n bra nu?" å skratta. Sen när m stog å försökte förklara saker då stog f bara och larva sig å skämtade så vi stog och skrattade... haha! så fråga m om försäkring, jag bara "JA" och f han sa "ja det ska hon ha, det är säkrast" och sen när m fråga om jag ville ha 2 eller 4 år, f bara "kan man inte dubbla det så hon får på 8år? det behöver hon" m bara "men seriöst, sluta nu", medans vi bara skrattade... och a han stog där bredvid å hängde med i samtalen... ja gud ja, fasiken vad vi snackade och skämtade och skrattade.... hallelujah!! Jag var ju där inne i en hel dag kändes det som, inte för att det gör mig något, för dte skulle jag gärna vara =D =D När jag gick sa dom iaf "kom tillbaka om 3 månader och säg att den fortfarande funkar" haha!!! Då sa jag "hej då, ha´re bra, tills nästa gång", då skratta dom bara!! =D

Ja, som sagt, dagens ros går till Expert personalen på Marieberg Galleria!! =D

God Natt//
Buenas Noches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar