onsdag 6 juli 2011

Teo & Telma!

Idag åkte jag först och hälsade på min kusin... träffade små tjejerna lite grann eftersom jag ska ha dom på lördag, å jag har ju bara träffat Madde typ en gång tidigare =O Det var inga problem =D

På eftermiddagen så skjutsade jag och mamma Ellie och Johanna till Västerås! Så vi blev hemma sent... Tog med oss Teo och Telma hem, dom ska få bo coh sova hos oss medans mamma är borta å roar sig utan dom! =D

Klockan är mycket så vi har gått ner på mitt rum, Teo ligger under mitt täcke, på min fot och myser i värmen, och jag sitter här med datorn i knät... men jag börjar bli lite smått orolig för Telmsi!

 Teo

Hon är så jäkla frän den katten, när jag var påväg ner på mitt rum med händerna fulla med stuff så ropade jag bara "kom nu hörni, nu går vi ner och sover" och då kom båda springandes, trängdes före mig nerför trappen och rakt in på rummet och busade, jag lyfte upp bägge två i sängen och Teo la sig till rätta, men Telma hoppa ner igen... Jag hörde hur hon gick runt å filosofera i andra rummena... sen kom hon in igen... hon sprang mot min vägg, tog sats och hoppade uppåt... rakt in i mitt element? :O jag menar, hallå... hon såg det ju... det fanns ingenting hon kunde få tag i eller ställa sig på... hon bara hoppa rakt in i elementet!! Galna katt! Hon kom upp till mig en sväng sen så hon vart iaf inte snurrig... men nu är hon ute och raggar igen... i korridoren! =P

 Telma

God Natt å sov gött!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar