onsdag 13 juli 2011

Besök hos syster!

Åkte till syrran i måndags å har varit här sen dess!

Igår dansade vi Zumba (på X-box Kinect) i drygt en timme var =D härligt.... å så åkte vi ner å tog ett kvälls dopp i sjön med tjejerna... Lillaskiten bara knallade rakt ut som om ingenting, fast det var blåsigt och kallt i vattnet!! :O haha!!

Idag var jag och Pernilla på bio, Harry Potter, den var faktiskt bra! =D Ett bra avslut på filmerna om den berömde magikern!!

När vi kom hem så kom A och mäötte oss vid bilen, saknat mamma och moster?, haha. När vi kom in höll lilla E på å krypa runt i vardagsrummet, jag ville inte störa henne så satte mig bara på golvet... antingen är hon bara van vid att jag alltid kommer och pussar på henne när jag kommer, eller också hade hon också saknat moster... för hon kröp direkt till mig, och reste sig upp mot mig (som hon brukar) och sen höll hon ut armarna som om hon ville kramas och bara slängde sig handlöst i famnen på mig, med världens största smile i ansiktet!! ååå vad jag älskar mina små tjejer!! =D Jag fick öva mys-bebis för natten igen (hmm... mamma har inte nån chans att ha henne hos sig när jag är här...)! Fick leka med Amanda... med barbie, både igår och idag...!! =P

Nu ska jag och Pearny titta på Sherlock Holmes, dom andra sover!!
Kram och God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar