torsdag 8 december 2011

Sjuk!

Igår hade jag feber så jag stannade hemma från jobbet... låg i sängen och sov, kollade på 90210, The Walking Dead och Grey´s Anatomy på Datorn hela dagen! Var allmänt seg och helt borta!!

Därför var jag hemma idag med... men feberfri! Jag sov längre idag än jag gjort på hela veckan... när jag vaknade åt jag frukost och kollade på Desperate Housewives...! Men sen så åkte jag till affären och köpte lite frukt, julmust och pommes, så lagade jag mat -pommes frites med dillkrydda (grillkryddan var slut :s) haha :p!
Efter jag ätit... så minns jag fan inte vad jag gjorde... plockade lite grejer i mitt rum tror jag...! När bröderna kom hem så hjälpte iaf stora lillebror mig att bära upp min lilla garderob och bära ner pappas databord... sen flyttade jag grejerna, skruvade ner min stora garderob, flyttade och rensade mina kläder, kollade igenom Myrans kläder och plocka undan det som var försmått! Sen städade jag övervåningen...!! Nu måste jag åka till IKEA och handla lite grejer!!! :p haha!

Sov dags här nu!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar