söndag 18 december 2011

Rensa bilder...

Igår tömde jag min gamla dator, så då la jag över allt (bilder, musik, dokument, m.m.) på flyttbara disker, fördelade allt mellan två externa hårddiskar samt två USB minnen... typ alla vart fulla!! =O

Hur som helst, nu tänkte jag att jag skulle kolla igenom alla bilder för å radera sånt som är skräp samt få lite organisation bland det hela... Jag har suttit i över fem-sex timmar ikväll och kollat igenom gamla bilder... här är grejen, jag har BARA hunnit kolla igenom 11.188 bilder än så länge... ELVATUSENETTHUNDRAÅTTIOÅTTA bilder!!! Och jag har minst lika mycket kvar att kolla igenom, men just nu orkar jag inte kolla på en enda bild till, det får bli imorgon istället!!

Men fan vad kul det var att se gamla bilder, när lilltösen var bara ett-två år gammal... fan vad kul vi har haft tillsammans, älsklingen!!  Å va små dom var allihopa, lillebror -BÅDA två-, Mandus, Myran... Kusinerna... shit vad små alla var!! =D

Jag säger då det, vad skulle jag ta mig till utan kamera?? :O Skulle bli knäckt! Ett liv utan kamera skulle vara som ett liv utan musik, vilket alltså skulle vara som ett liv utan.... luft!?

Nu ska jag sova, jobba imorgon... sista jobbveckan innan julafton nu! Undrar när jag får julledigt... :O får ta å kolla upp det imorgon!

Här kommer en bild bara, för å fylla ut inlägget! Hittade den här bland alla gamla bilder... det är från förra året när vi bakade lussebullar. Vi bakar inte alltid bullar som dom ska se ut... vi hittar på egna former å utseenden på dom... Förra året hade jag den här låten på hjärnan jämt och ständigt, kunde aldrig sluta sjunga på den...

Oasis "Wonderwall"

så var det...!! Nu var det as länge sen jag hörde den, undrar om jag har den ?? :O måste kolla!!

God Natt å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar