fredag 4 november 2011

LADIES NIGHT 2011!

Först fick jag börja med att jobba, börja kl: 14.00. Men sen... sen åkte jag och hämtade mamma och syrran, vi åkte in till Örebro, för idag var det äntligen dags för Ladies Night gänget att komma till stan, Oh Yeah!! å vi hade köpt middagsbiljetter, så vi var liksom där från början.

Dom hade lite kul grejer i loungen, bla. Singstar... som jag och Ellie såklart stallde upp i! haha. grabbarna som höll i det, han som vi anmälde oss till och valde låt hos, han blev glad över vårat låtval -som var lite coolare ui hans smak än Carola, Sonja Aldén, m.fler.-, Nick Borgen -We are all the winners. Och jisses vad det vart livat när vi fick mikrofonerna, haha! Precis som vanligt alltså!! =P


Sen fick vi maten, och desert. Men efter vi hade käkat så gick jag och syrran tillbaka upp till Singstar palatset. Haha. Den här gången blev det Markolioo & Linda Bengting med "Värsta Schlagern" (vi tänkte kö samma först, men han pratade oss in i den här låten iastället... haha) efter att vi hade gjort vårat fantastiska framträdande så klappade han händerna längst och högst =D haha!!!

Showen var fruktansvärt bra, as roligt var det!! Efter så var det sinering - höll på att inte bli någon för mig. Dom tog kort, men inte MITT (inte elektroniska), jag hade inga lösa pengar kvar och köpte man inget fick man inte gå till signeringen... faan!!-. Men när vi stog och tog kort och kollade lite, så kom jag på en smart idé, gick till baren (för jag såg att dom hade en vanlig kortläsare) och frågade om dom tog kort, om man kunde ta ut pengar där, hon bakom baren var lite tveksam till det, men kuillen sa "Jag kan göra det nu". Så jag fick ta ut pengar där, fast dom egentligen inte gjorde så, TACK till dig baren-killen!! Så sprang jag tillbaka till vakterna i början och fick gå in för å köpa lite kändis prylar, då sa tjejen där "Nu blev det ett bra avslut, nu blev du sist!"... JA, jag var den allra sista, fan vad skönt och slippa stressen bakom, då han jag få en lugn autograf utav alla, bild tillsammans med alla... Dom var jätte trevliga och pratade lite under tiden dom skrev! =D

 Brolle

 Frank Andersson

 Martin Stenmarck

Thomas Järvheden

När showen var slut och fotografering samt signering var klart och vui var påväg till bilen... så såg vi en polis bil på trottoaren, utanför den stog tre poliser, till synnes relativt rastlösa. Syrran skämtade till det och sa "ska vi fota dom också?". Så gick vi fram till dom och hon frågade om dom hade mycket att göra eller om dom ville ställa upp bild tillsammans med hennes "lillesyrra som är polisfantast, och vill bli polis själv"... dom kollade på mig som om jag var coco... den ena ville inte vara med på bild, men när syrran fråga den manliga polisen "du då?", då kollade han på mig, så sa han "kom hit"... haha!! Ja, han sa någonting i stil med att det inte var varje dag nån var glad över att få en polis bild...!! jisses alltså, när vi gick därifrån sen så frågade syrran varför jag skämdes... ÖH -ja det var väll ungefär lika pinsamt som när pappa gick fram till receptionisten på hotellet i Teneriffa och sa "min dotter här tycker att eran badvakt är å snygg, skulle du kunna fixa ett kort på honom åt henne?"- men, aa, då sa iaf syrran: "men, du är ju en kändiskåt jävel, det vet jag ju, och poliser är ju tydligen kända enligt dig". Jaja, kul var det iaf!! =D :p

Det får bli fler bilder imorgon, för nu måste jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon!! Jobbar jobbar jobbar, imorgon och på söndag, för jag menar, helg... vad är det för nåt? :o

  
Kram & God Natt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar