tisdag 15 november 2011

What dreams are made of...?

Inatt drömde jag att mina tvillingar blev kidnappade!

Jag jobbade (tillsammans med en tjej som jag brukar jobba med på Marieberg), vi hade alla barnen... -tvillingarna, halvtids-systrarna och chefens yngsta, och mammas två äldsta pojkar- (helt otippad barnaskara, för det första) och var ute och lekte, vi hade precis ätit frukt eller mellanmål eller nåt sånt tror jag för vi var vid ett bord på en stor gräsplan, det var en del stora buskiga träd här och var... Hon jag jobbade med höll på med några av dom stora barnen, jag kollade tvilingarna som satt i vagnen, sen vände jag ryggen till för att hjälpa dom andra barnen. Då stog vi båda med ryggen mot vagnen i max. tio sekunder... men när jag vände mig om var vagnen borta, totalt väck. Vi fick panik, men så hörde jag småbarnsljud, så min kompis tog dom andra barnen och jag sprang bakom träden och runt ett hus eller vad det var, och där såg jag min lillebrors gamla klasskompis' pappa köra vagnen med tvillingarna i... jag sprang fram och slog till honom och sa nåtgonting i stil med att han var en jävla idiot (om jag inte minns fel) och sen tog jag vagnen med grabbsen och gick tillbaka till dom andra, men gubben kom efter och försökte ta med sig några av dom äldre tjejerna istället, vi ringde polisen och försökte springa därifrån, med alla barnen.... och sen vaknade jag... hmm!!


Jag säger då det... drömmar!!

Kram från grubbelsmurfen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar