onsdag 27 juni 2012

min syster säger...

... att jag ser ut som en groda när jag hoppar?? Vart hon har fått den idén är dock ett mysterium... för inte fan ser jag väll ut som någon Groda ?? =O

 (jag menar, grodor är väll ändå "made for jumping" liksom, dom är ju graciösa hoppare... eller??)

Hur som helst... hoppas alla hade en trevlig midsommar!! 
Vi åkte till Karlsborg där päronen å lillebror var med husvagnen... trevligt!


 Fick blåsa madrass så syrran å hunden hade någonstans att sova

Sen blev det lek med chips... 
Det är väll som dom säger att man blir som man umgås (och då vill jag bara betona att jag umgås med BARN praktiskt taget 24/7)

Dans på dansgolvet på campingen blev det till kvällen... först dans med barnen till lite nyare discoigare låtar. Sen blev det massa tråkmusik för gamlingar. Men sen vart jag uttråkad så när dom tillslut spelade Euphoria så stallde jag mig mitt på dansgolvet (eftersom det vart tomt på gamlingar) och röjde loss mittemot ett par barn som gjorde exakt samma sak mitt framför högtalarna två meter framför mig... så jävla kul!!! =P 
Sen blev det faktiskt lite bra musik mot slutet...tack gode gud!!

Midsommardagen måste ändå ha varit roligast... Först regnade det, men "Det är sommar då ska man vara ute" sa alla barnen till sina föräldrar


Sen slutade det regna och då passade lillebror och storasyster på att springa ner till sjön, och andra storasyster fick ta hand om kameran! 
Första gången jag hoppade från en brygga... tja, med tanke på att jag hela tiden försökte undvika att hamna med huvudet under vattenytan så kanske det kan förklara varför jag ser ut som en idiot när jag hoppar... Men fan att vi hade kul iaf!! =P











Som sagt, jag vet inte vad jag gör med mina armar och ben när jag hoppar... men what the F***!! =p

Efter badet vart det mys...



Sen åkte vi hem på Lördag kvällen. På söndagen kom familjen hem till oss istället... då skulle det bli bad i poolen... men efter om byte till badkläder började det regna och hunden var tvungen att gå ut... så då tog jag på mig regnjackan över och gick ut...


Hur som helst så blev det ett dopp i poolen med lillebror tillslut, men inte fan var det varmt!!


 
Lite paj till fika sitter inte helt fel efter ett dopp i poolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar