fredag 6 januari 2012

påminn mig igen om....

... varför alla tycker att jag ska jobba med människor i små format, barnen alltså...??


För jag menar....

 Sång å dans framträdande för dom små...

... Så här gör väll alla vuxna ibland?



Barnasinnet sitter väll inte bara i hos mig?, om man ändå ska ta hand om ungarna så kan man väll lika gärna göra dom glada å hänga på i leken... eller??


hmmmm.....!!!!

Aaaa, sak samma...!!
Idag blev det Bowling och sen middag tillsammans med Päronen, Ellie, Tobbe, Mats, Anders, Erik, Putte, Virre, Albin, Desiré, Gabban, Jörgen och lilla Amanda. Det var riktigt trevligt!!

Efter mycket skoj och snack på Nytorget så var det dags för hemfärd, såklart körde jag och det blev ett väldans åkande... Åbytorp, Vretstorp, Tisaren, Åbytorp igen och sen, drygt 2 timmar senare var vi äntligen hemma i Åsbro!! =P
TACK alla för en trevlig dag!!

God Natt & Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar